نمایندگی پاناسونیک panasonic در مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت پاناسونیک در سال 1918 توسط ماتسوشیتا تاسیس شد که در حوزه های مختلف صنایع الکترونیک و مخابرات فعالیت دارد. این کمپانی تولید کننده طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی مانند: تلویزیون، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس و محصولات دیگر است. در ایران نمایندگی های شرکت panasonic در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تهران و غیره وجود دارد که در این مقاله به نمایندگی پاناسونیک در مشهد می پردازیم.

نمایندگی پاناسونیک panasonic در مشهد

نمایندگی پاناسونیک panasonic در مشهد

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی پاناسونیک panasonic در مشهد و همچنین شهرستان های آن نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در زمینه ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آن، تبلت، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته سال هاست که فعالیت دارد. خدماتی که ایده برتر به مشتریان خود ارائه می  دهد عبارتند از: گارانتی معتبر محصولات شارپ، پشتیبانی آنلاین، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش.

ایده برتر به عنوان عامل نمایندگی پاناسونیک در مشهد محصولات این کمپانی از جمله دستگاه فکس پاناسونیک، ویدئو پروژکتور پاناسونیک، کارتریج پاناسونیک، برد هوشمند پاناسونیک و رول فکس پاناسونیک را به مشتریان عزیز و خریداران محترم عرضه می دارد.

برد هوشمند پاناسونیک

برد هوشمند پاناسونیک Panasonic یکی از وسایل پرکاربرد در حوزه تجهیزات آموزشی است که توسط دیتا ویدیو پروژکتور و از طریق کامپیوتر تصاویر و اطلاعات را به راحتی می توان بر روی برد هوشمند به نمایش گذاشت. این بردها از فناوری های مختلفی از جمله برد هوشمند با تکنولوژی اینفراد یا IR، الکترومغناطیس و آلترا سونیک یا فراصوت طراحی و ساخته شده اند که از لحاظ قیمت با هم متفاوت می باشند.

رول فکس پاناسونیک

همان طور که می دانید رول فکس از مواد مصرفی دستگاه های فکس پاناسونیک از جمله فکس لیزری، کاربنی و حرارتی هستند که با توجه به نوع دستگاه مورد نظر مواد مصرفی آنها با هم فرق دارد. قیمت این رول ها با توجه به نوع کاربرد و کارایی شان متفاوت می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های نمایندگی ماشین های اداری پاناسونیک، نمایندگی رسمی پاناسونیک و نمایندگی پاناسونیک در تهران مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: نمایندگی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک در مشهد, نمایندگی پاناسونیک مشهد, نمایندگی پاناسونیک در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی